Long time ago...



Tjenare!
Ja vardagen rullar på lite snabbare än vad man skulle vilja. Nästan varje dag träffar jag någon som säger,
vad skönt att det snart är jul. När man är student är väl inte detta riktigt sanningen. Jag känner istället att jag
skulle vilja några extra timmar varje dygn för att hinna plugga till alla tentor. Julen ska ju vara en tid av vila och
en massa pralinätande, vi får väl se hur det blir med den saken. Ikväll tänkte jag att jag skulle plugga, men en massiv snor invasion mot mina bihålor inträffade i morse, så en anledning till att skjuta mattepluggandet framför sig. Vad har annars hänt? Jo det har virkats en hel del, hastighetsrekord med snowracer och mina små killar håller på att prova ut sina störtkrukor.

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0