Vem frälser oss cykelfrälsta?



Den frågan är inte svår att svara på. Det är killar som Steve Hamilton som gör att vi som passerat 30 sitter hemma och drömmer oss 15 år bakåt i tiden då kroppen höll för aktiviteter som dessa. Men håller man inte själv för mer än XC mountainbiking, så får man väl värva den yngre generationer genom att visa filmer som denna. Jag ska faktiskt erkänna att jag, trots min fysiska ålder, var in på blocket och tittade på bmx cyklar. Ja, drömma kan man ju alltid. Härom dagen lackade jag fälgarna på Hannes hoj så den skulle se lite vassare ut och nu har jag hela kvarterets baranskara här med önskningar att få cyklarna "pimpade".

Hej svejs till nästa gång!

  


Kommentarer
Postat av: Å

Ja du gubben jag tror jag vill att du håller ihop kroppen ännu några år och inte kraschar med en BMX för att tro att du är 15. Det räcker med att Hannes slår sig sönder och samman. Kram på dig!

2008-06-02 @ 11:34:11
URL: http://asalin.blogg.se
Postat av: Johannes

Dödscooooolt!

2008-06-04 @ 13:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0