Äntligen är den här...

 
Äntligen här, handlar väl mer om min nya framgaffel, än om vårens antågande på dessa breddgrader. Det var ett bra tag sedan jag bloggade och man skulle kunna tro att våren borde ha kommit vid det här laget, men icke. I morse när jag cyklade till campus blåste det motvind och snöade. Men, men nu ska jag inte vara bitter, min nya och så efterlängtade framgaffel som beställts från England anlände med bussgods härom dagen. Efter lite mek och några fula ord lyckades jag till slut montera den på min cykel. Så nu är det väl bara att sätta på sig öronmuffar och vantar och sticka ut i skogen. Ja nu börjar hojen bli komplett, men tänk att man ganska ofta ändå stöter på någon ny pryl som man inte visste att man behövde!

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Johannes

Gosse! Här händer det saker, både ett nytt inlägg och lite kulörta färger. Vad har det tagit åt dig? Hoppas helgen varit bra så här långt. Jag har varit i kylan i stugun idag och tittat på fotboll, spännande...

2008-05-17 @ 18:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0