Epilepsivarning!

  Ja man vill ju inte stå till svars för reaktioner som dessa!


Försökte häromdagen att förändra bloggens utseende till att bli lite mer färgglad. Men då fick jag snabbt veta att så mycket färg kan man inte ha och inte i så kulörta färger. Det är ju epilepsivarning , hette det. Ja, ja nu hoppas jag att ni är nöjda med denna harmoniska design. Sitter för tillfället och tar en paus i sammanställningen av Forskningshandboken av Marty Denscombe, inför stundande tenta. Svårt att motivera mig när det mesta i min omgivning känns mer lockande än detta. Tankarna far lätt i väg kring vilken träningsrunda jag ska ta i kväll eller om det finns fler vuxna barn som vill leka i geggan.

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0