Hur tänkte de?

Man kan ju inte låta bli att filosofera kring vilket liv man måste ha om man lyckas skriva en hel bok bara om fallstudien som forskningsmetod. Ja du Sharon B Merriam kanske dags att vidga sina vyer. Eller är det kanske jag som ska rycka upp mig som läser och analyserar detta verk? Jaja, nog om detta. Jag skulle försöka hitta en bild på nätet som illustrerade min sinnesstämning vid skrivandets ögonblick, då jag dök på något roligt. Man kan ju undra hur de tänkte när de kom på denna logga, antingen så har de en bristande insikti i vad som normalt inte bärs, skyltas med eller uttalas offentligt eller också så är det så att dess upphovsmän hoppas locka en ny kategori medlemmar till denna organisation. Det måste i vilket fall som helst krävas ett ofantligt mått av självkänsla innan man sätter på sig en träningsoverall med denna logga. Ha det gott !

 


Kommentarer
Postat av: Åsa

Den var riktigt kul undrar om man vågar gå med den kören. Hm!
Kram till dig!

2008-05-29 @ 13:43:55
URL: http://asalin.blogg.se
Postat av: Johannes

Ha! Fantastiskt vad man göra fina loggor nuförtiden. =)

2008-05-31 @ 22:45:20
URL: http://maceo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0