Åre Bike Park

Tjenare!
Ja som utlovat kommer här en liten rapport från dagens downhill åk. Dimman låg tät över Skutan i morse, därför bestämde vi oss för att åka sittlift. I efterhand var det ett klokt beslut i många avseenden. För sonen var liftfärden lika spännande som nerfärden. Under dagen blev förhållandena bättre och bättre och åkningen var riktigt fin. Tyvärr slutande dagen med en ganska vådlig vurpa för H, som efter lite tårar borstade av sig dammet och deklarerade för pappa att, nu förstår jag varför du säger att man måste ha skydd!!! Ja trots att jag hade hjärtat i halsgropen så var H sugen på att direkt ta ett till åk när vi insåg att det blivit punka på bakdäcket. Vi avrundade dagen med att byta däck och den lille downhillåkaren sommande ovaggad efter 2 minuters bilfärd. Trots vurpan får man sammanfatta dagen med att detta gav verkligen mersmak!!!

Kommentarer
Postat av: johan

Jag inte är man nå sugen heller :P !.

2008-09-21 @ 19:27:17
Postat av: johan

http://www.youtube.com/watch?v=24lttGRwtRk håller mig till sånt här istället

2008-09-23 @ 16:27:34
Postat av: Ingrid

Ocka barn! Där har äpplet inte fallit långt från päronträ`t!

Jag säger som Tony Rickardssons mamma: Kör försiktigt!

Kram från gammelfarmor!

2008-09-24 @ 18:21:17
Postat av: johan

tja bro!. kolla in filmen på youtube. kolla hoppet i slutet av filmen. http://www.youtube.com/watch?v=DDaqcEkQRnM skaplig längd

2008-09-25 @ 23:19:31
Postat av: Johannes

Jag vet inte om detta är rätt ställe för inlägg som detta men frågan har ställts, förutom afrokrullskittlet, om inkrypet kan användas som servettring? Man kan också tänka sig att man är ett gäng som krupit in och en är kvar, då kan man leka -gissa ringmuskel. Eller - gömma inkryp.

2008-10-05 @ 01:17:48
Postat av: Fröken på avd. K***f****

Alla vi som läst den här texten förr klappar nu, KLAPP KLAPP!

Alla vi som läst den här texten förr klappar nu, KLAPP KLAPP!

Alla vi som läst den här texten förr klappar nu, KLAPP KLAPP!

2009-07-27 @ 00:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0